29 kwietnia 2014

Naleśniki ze szpinakiem i twarogiem

Tak jak pisałam, u nas tydzień naleśnikowy! 

Muszę dzielić moje potrawy, bo mąż lubi na słodko a ja bardziej na słono :)

Przy naleśnikach jest prościej, bo smażę górę placków a farsz mogę każdego dnia zmieniać.

Wczoraj było na słodko, dziś będzie szpinakowo ale równie pysznie!





Ciasto na naleśniki znajdziecie -----> TU

Składniki na farsz:

  • 1 op szpinaku rozdrobnionego, ja użyłam <TAKI>
  • 200 g twarogu
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • 200 ml śmietanki 36%
  • sól
  • cukier
  • pieprz
Ciasto rozrabiamy i smażymy naleśniki jak zwykle.

Cebulę i czosnek podsmażamy na odrobinie masła i oliwy. Dodajemy szpinak. Dusimy przez kilka minut.

Dodajemy twaróg, dobrze mieszamy. Pod koniec wlewamy śmietankę. Musi się troszkę zredukować, połączyć z twarogiem i szpinakiem tworząc gęsty sos.

Doprawiamy dobrze solą, pieprzem i cukrem.

Smarujemy naleśniki farszem zwijamy, składamy w kopertę lub tak jak na krokiety.

Możemy takie naleśniki polać sosem czosnkowym lub beszamelowym i zapiec ---> TU













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz