30 czerwca 2014

Kurczak z chrupiącym groszkiem cukrowym i papryką

Ostatnio Fasola z papryką narobiła mi chęci na danie z groszkiem cukrowym.
Akurat miałam w lodówce wszystkie niezbędne składniki.
Nie może być tak, że ściągam przepis całkowicie! :)
Oczywiście musiałam dodać coś od siebie :)
Ale dziękuję koleżance za inspirację :)
Przepis jest bardzo prosty!
Jak wszystkie u mnie! :)



Potrzebujemy:
  • 1 pierś z kurczaka
  • 1/2 papryki czerwonej/żółtej
  • 1/2 młodej cebuli
  • 2-3 ząbki czosnku
  • 1 pomidor 
  • 1 garść groszku cukrowego
  • 2-3 gniazda makaronu pełnoziarnistego wstążki
  • sól
  • pieprz
Na oliwie z oliwek podsmażamy czosnek pokrojony w plasterki i cebulkę. Po chwili dodajemy pokrojonego w kostkę kurczaka. Wszystko smażymy kilka minut mieszając.
Pomidora, paprykę i groszek kroimy na mniejsze kawałki i dodajemy do kurczaka. 
Przyprawiamy solą i sporą ilością pieprzu. Ja dodałam odrobinę cukru.
Makaron gotujemy al dente i mieszamy z kurczakiem i warzywami.

Proste prawda?! :)








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz