27 marca 2014

Sałatka rukola z botwinką i z jajkiem sadzonym

Z racji tego, że mam w domu małego Nicponia, muszę mieć dużo energii przez cały dzień !

Dobre śniadanie jest obowiązkowe, ale u mnie czasami ze śniadania robi się brunch :)

Dziś skombinowałam sobie pyszną sałatkę. Oczywiście łatwą i szybką! :)




Jajka sadzone??? Standard :)

Więc dziś zrobiłam jajka sadzone jako dodatek.

A zaczęłam tak:

Rukola z botwinką

Potem dodałam to:



i jeszcze coś takiego :)



Oraz mój ulubiony składnik:

Ocet balsamiczny - tu gruszkowy

Do rukoli i botwinki dodałam pokrojoną w kostkę paprykę ( najlepiej kolorystycznie pasuje żółta), pomidorki koktajlowe pokrojone na połówki. 

Dwa jajka usmażyłam na sadzono i dodałam do sałatki.

Ocet balsamiczny wymieszałam z oliwą z oliwek i skropiłam tym całość.

Można jeść z ciepłą bagietką. 

Ja wpałaszowałam całość bez żadnego pieczywa w 5 min :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz