22 kwietnia 2014

Roladki schabowe z bakłażanem

Po świętach mamy zapewne dosyć wielkanocnego jedzenia :)

Ja chyba jako jedyna nie dodałam ani jednego przepisu świątecznego...

Czy jajka faszerowane, babki lub mazurki można jeść tylko w święta? Chyba nie...

A dziś proponuję Wam roladki schabowe z bakłażanem. Zrobiłam dwie wersję: z serkiem kozim i serem żółtym.

Składniki:

  • 4 kawałki schabu
  • 1 bakłażan
  • mały serek kozi
  • 2 plasterki sera żółtego
  • ketchup
  • pieprz cytrynowy
  • sól
  • bułka tarta
  • sezam
  • 2 jajka
Schab rozbijamy dość cienko ale żeby się nie rozrywał. Solimy i pieprzymy z każdej strony

Bakłażana kroimy wzdłuż i podsmażamy na suchej patelni. 

Każdy kawałek schabu posmarować ketchupem, położyć plasterek bakłażana i dodać ser. Ja zrobiłam 2 porcje z serem kozim i 2 z żółtym serem.

Schab zwijamy jak roladkę. Maczamy w jajku, bułce tartej pomieszanej z sezamem i jeszcze raz w jajku.

Smażymy na rumiano z każdej strony.

Rodzaj sera zależy od naszego gustu :) Można dodać również fetę lub gorgonzole.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz